Indsamling, opbevaring, ændring og sletning af personfølsomme oplysninger (GDPR)
D. 25. Maj 2018 trådte en regulering af EU’s persondatapolitik i kræft. Dette har betydet, at kunder og besøgende nu har større mulighed for at få direkte indsigt i de oplysninger vi opbevarer herom. Med reguleringen er der kommet langt strammere regler om opbevaring af personfølsomme data både fysisk og digitalt.
Hos Scandera ApS tager vi dine data seriøst! Dette betyder at alle oplysninger vi opbevarer om dig, sikres i vores krypterede database (Ordrestyring.dk), hvor kun virksomhedens personale til ordre- og kundehåndtering har adgang.
Det er til enhver tid muligt at indhente oplysninger om de data vi opbevarer om dig, samt anmode om ændring eller sletning af disse.
Ønsker du at ændre eller helt at slette dine oplysninger, eller specifikke data, kan du til enhver tid anmode vores bogholderi om at ændre eller slette dine data. Dette gøres simpelt ved at kontakte bogholderiet på faktura@scandera.dk
Har du handlet hos os, eller har du kontaktet os via vores kontaktformular, kan du ligeledes tage kontakt til vores Webmaster for at få tilsendt, ændret eller slettet de oplysninger vi opbevarer om dig, dette gøres også via bogholderiet på faktura@scandera.dk
Kunde data/oplysninger vi opbevarer i Ordrestyring
Erhvervskunde
Firmanavn
Firma adresse og officielle data fra Virk.dk
Kontakt person med tilhørende oplysninger (mail og arbejdsnummer)
Billede dokumentation på opgaver
Historiske data fra gamle ordre (Tilbud, faktura)
Privatkunde
Navn
Adresse
mail og telefon nr
Billede dokumentation på opgaver
Historiske data fra gamle ordre (Tilbud, faktura)